Klantenservice www.royalshop.nl

Bereikbaarheid

Onze klantenservice is op elk moment bereikbaar via e-mail op: info@styleandgracie.nl –  Tevens zijn wij telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren op nummer: +31 38 4203149. Ook is er een mogelijkheid om ons te bereiken via  Whatsapp op nummer 06- 14105908

Vragen en klachten

Heeft u vragen en of een klacht dan verzoeken wij u om ons per e-mail (info@royalshop.nl) een bericht te sturen. Wij zullen u binnen 24 uur beantwoorden, vaak is dit binnen een paar uren. (Van maandag t/m vrijdag)

Klachtenregeling en of retouren

Hier doen wij niet moeilijk, niet goed geld terug! Met uitzondering van het om een andere reden terug sturen dan beschadigd. Bij elke andere optie geldt retour voor eigen rekening. Wilt u een beeldje vervangen dan zijn de portokosten van het opnieuw opsturen ook voor uw eigen rekening.

Privacy

Bescherming van de privacy van u als klant is belangrijk voor ons. Voor zover er op ons wettelijke of andersoortige regels ter zake van privacy van toepassing zijn, zullen wij deze respecteren en naleven.

Persoonlijke gegevens

We zullen uw persoonlijke gegevens nooit ter beschikking stellen aan derden, met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling. Uw persoonlijke gegevens kunnen altijd door u worden opgevraagd en indien nodig gewijzigd of verwijderd worden. We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen  uw persoonlijke informatie  beschermen.  Als u een bestelling plaatst op https://www.royalshop.nl  hebben wij uw naam, e-mailadres, en een afleveradres nodig om uw bestelling uit te voeren. Aansluitend bieden wij u diverse betaalopties aan welke u kunt gebruiken. Ook zullen wij u  jaarlijks een aantal Nieuwsbrieven toesturen als u zich daarvoor aanmeld. Deze gebruiken wij om u persoonlijk op de hoogte te stellen van nieuwe ontwikkelingen en of speciale aanbiedingen of acties.

Hoe kan ik bij u artikelen bestellen?

Bestellen betalen is heel gemakkelijk en veilig op Royalshop.nl (CSS) Als u binnenkomt op de Royalshop dan ziet u gelijk aan de linkerkant een menukeuze. Komt u op een productgroep van keuze dan kunt u vanuit daar andere groepen bekijken. Als u op foto klikt ziet u een achterliggende met de mogelijkheid om het artikel uit te vergroten en eventuele sub foto’s bekijken.

Ook is er een zoekoptie om makkelijk direct naar gewenst artikel te gaan. Het afreken proces werkt snel en gemakkelijk. Mocht u om welke reden dan ook er niet direct uitkomen of een probleem op de site constateren stellen wij het zeer op prijs dat u hierover contact met ons opneemt.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

  • iDeal
  • Mrcash (Belgie)
  • Sofortbanking (Duitsland)
  • Vooruitbetaling via bank

 

Wanneer wordt uw bestelling bezorgd?

Uw bestelling  wordt verzorgd door PostNL en BpPost (voor Belgie) Pakketservice.

Artikelen worden uitsluitend afgeleverd binnen Nederland, België, en  Duitsland. Artikelen voor 17 uur besteld gaan dezelfde dag nog mee met Postnl. Levering is in de regel volgende dag. Uitzonderingen daargelaten zoals tijdelijk uitverkocht en of oponthoud bij Postnl. Elders in Europa kan de levering 1 a 3 dagen duren. Postnl levert aan huis. Bij niet aanwezig ontvangt u een berichtje dat men voor een nieuwe poging terug komt. Na 2 x zal men een bericht achterlaten dat u het pakketje kunt afhalen op dichtstbijzijnde Postkantoor. Als uw pakketje is ingescand door Postnl dan krijgt u ook een Track en Trace mail. U kunt uw zending volgen. U kunt zich ook inschrijven bij Postnl zodat u de leveringstijden online kunt wijzigen. Bestellingen in het weekend gedaan, worden vanaf dinsdag geleverd.

Verzendkosten Nederland

  • U betaald slechts € 3.95 porto per bestelling.  Retouren zijn met uitzondering van beschadigd altijd voor uw eigen rekening)

Verzendkosten België

De verzendkosten naar België zijn 5.95 per bestelling.  Duitsland 9.95 euro.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, dit is mogelijk. U vult dan een ander afleveradres is naast uw eigen (factuur)adres. Het kan voorkomen dat een Postnl bezorger het pakket bij uw buren af geeft.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd via een automatische ordebevestiging. Er wordt in onze online winkel op de bestelpagina automatisch een orderbevestiging gegenereerd, welke u voor uw eigen administratie kunt uitprinten.

Ontvang ik een aankoopbewijs?

U ontvangt een digitale factuur via e-mail als bijlage.

Copyright

Gehele of gedeeltelijke overname van foto’s en teksten van deze website is alleen toegestaan na voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever. Bij het misbruiken van dit copyright wordt altijd een advocaat ingeschakeld en zijn alle kosten voor de overtreder.

 Herroepingsrecht bij levering van producten

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden.
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
    • als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
    • als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
    • bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

 

Kosten in geval van herroeping

Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw eigen rekening tenzij door ons anders wordt vermeld.

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer dit niet het geval is geldt de garantie. U heeft dan recht op vervanging van het product of de retounering van de aankoopkosten.

Overige vragen

Mocht uw vraag nog niet beantwoord zijn, dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail. We stellen iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien. U kunt uw e-mail sturen naar info@styleandgracie.nl

 

www.royalshop.nl is een van de Webshops die onderdeel is van het bedrijf Just for You dat sinds 1999 actief is op de Gifts, Home en Deco Branche. Het bedrijf wordt geleid door Nynke van Zon. Bedrijf is gevestigd aan Het Simon van Slingelandtplein 10 8022BH Zwolle. Naast dit adres is er ook een kleine Shop waar u terecht kunt op zaterdagmiddag van 13-16 uur. En door de weeks op afspraak. Hiervoor kunt u bellen op 038-4203149. (zelfde straat Nummer 4)

KVK:05062957 (Chamber of Commerce)

BTWNR:NL105217089B02 (VAT Number)